0
סל קניות (0 פריטים)
אולטרה V5 דייסון
+ -
149 + 10,000 נק'
סה"כ לתשלום
0 + 0 נק'
מעבר לקופה

דצמבר 2024


תקנון תכנית חדשה מצר

1.      הגדרות:

1.1.         "החברה" –רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ, ת.ד 2250, חיפה 31021.

1.2.         "מועדון"- מועדון צרכנות רפאל (מצר) של החברה.

1.3.         "חברת האשראי"- חברת "ישראכרט בע"מ", ח.פ. 510706153, מרח' בר כוכבא 12 בני ברק ת.ד. 2025 בני ברק 5112001.

1.4.         "המפעיל"- חברת "היי ביז בע"מ", ח.פ. 514231075, מרחוב רפפורט 3, כפר סבא, אשר בין היתר מתפעלת ומנפיקה אתר סחר ייעודי עבור המועדון.

1.5.         "הפלטפורמה" – אתר סחר ייעודי המיועד לשימוש חברי המועדון בלבד המתופעל ומנוהל על ידי המפעיל בכתובת https://metzer.htzone.co.il/ או באפליקציית "מצר", המאפשרת גישה וביצוע פעולות ללקוחות התכנית בלבד. האפליקציה תתאפשר במכשירי אנדרואיד ובמכשירי אפל נתמכים בלבד. באמצעות הפלטפורמה לקוח התכנית יוכל לנהל את השתתפותו כלקוח התכנית במסגרת תכנית המועדון. בפלטפורמה ניתן יהיה לממש את "הנקודות" באמצעות רכישה של הטבות, שוברים, מוצרים ושירותים שיפורסמו ויוצעו על ידי המפעיל, כמפורט להלן ובתנאי השימוש.

1.6.         "תנאי השימוש" - תנאי שימוש המסדירים את אופן השימוש בפלטפורמה, אשר  ייקבעו על ידי המפעיל ועשויים להתעדכן מעת לעת. תנאי השימוש כאמור יפורסמו בפלטפורמה וכן בלינק המצורף מהווים חלק בלתי נפרד מתקנון זה.

1.7.          "תכנית המועדון" או "התכנית"– תכנית הטבות המיועדת לחברי מועדון בלבד המופעלת ע"י המפעיל, בהתאם להוראות תקנון זה. מועדון זה הינו מועדון סגור המיועד רק ללקוחות התכנית כהגדרתם בסעיף 1.11 להלן, המאפשר ללקוחות התכנית מתן הטבות משתנות, בין היתר באמצעות צבירת נקודות על בסיס רכישות בכרטיס המועדון כפי שמפורט בסעיף  1.12 להלן.

1.8.         "כרטיס המועדון"- כרטיס אשראי אשר הונפק לחבר מועדון על ידי חברת האשראי או כל אמצעי אחר שיאושר על ידי החברה וחברת האשראי.

1.9.         "התקנון" – תקנון תכנית חדשה מצר זה מסדיר את תנאי התכנית, הצבירה והמימוש במסגרת תכנית המועדון.

1.10.      "חבר מועדון" – אדם פרטי המחזיק בכרטיס מועדון פעיל ואושר על ידי החברה כשייך לאחת מהאוכלוסיות הזכאיות בהתאם לתכנית, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

1.11.      "לקוח  התכנית" - חבר מועדון אשר עודכן במערכות המועדון והמפעיל, נכנס לפלטפורמה, נרשם ואישר את המסמכים המחייבים, כהגדרתם להלן, לרבות מדיניות הפרטיות, תקנון זה ותנאי השימוש של תכנית המועדון, או כל מסמך אחר שהחברה ו/או המפעיל ו/או חברת האשראי יחייבו.

1.12.      "צבירה" - נקודות שצובר לקוח התכנית בגין רכישות במסגרת "עסקאות מזכות", כהגדרתן להלן, המבוצעות בכרטיס המועדון, על פי יחס ההמרה הרלבנטי ל-"סיווג הזכאות" והכל  לפי המפורט בסעיף 5.7 להלן, ולפי החלטת החברה. בנוסף לאמור, המפעיל ו/או החברה ו/או חברת האשראי רשאים להעניק ללקוח התכנית נקודות נוספות, בתנאים שונים (לרבות תוקף) בהתאם לשיקול דעתם הבלעדי.

1.13.      "מימוש" - רכישה באמצעות נקודות או רכישה בשילוב נקודות וכרטיס המועדון בלבד, בפלטפורמה. אפשרויות ותנאי המימוש של הנקודות עבור כל הטבה ו/או מוצר ו/או שירות יפורטו בהצגת ההטבה ו/או המוצר ו/או השירות, ועשויים להשתנות מעת לעת.

1.14.      רכישה"- כל רכישת הטבה ו/או מוצר ו/או שירות שתתבצע ע"י לקוח התכנית באמצעות כרטיס המועדון בפלטפורמה אל מול בתי עסק שונים, כהגדרתם להלן.

1.15.       "עסקאות אשראי" – כל עסקה שהתבצעה בכרטיס המועדון לצורך רכישת מוצרים ו/או שירותים מבית עסק.

1.16.      "עסקאות מזכות"- כל "עסקאות אשראי" בבתי עסק אשר נקלטו באופן סופי ברישומי חברת האשראי לצורך רכישת מוצרים ו/או שירותים בישראל או בחו"ל, במהלך חודש קלנדרי בכרטיס המועדון, למעט עסקאות אשר מפורטות בסעיף 5.7.1 להלן. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר בזאת כי עסקאות אשראי אשר נרשמו כמבוטלות במערכות חברת האשראי, בגין כל סיבה שהיא, יוגדרו כעסקאות זיכוי ולא ייכללו כעסקה מזכה.

 

2.      מהות תכנית המועדון:

2.1  תכנית המועדון נועדה לאפשר ללקוח התכנית צבירה של נקודות בגין מחזורי רכישות חודשיים בכרטיס המועדון, אשר ניתנות למימוש באמצעות הפלטפורמה בהטבות שונות.

2.2  מודגש כי בכל מקרה לא יינתן ללקוח כסף מזומן ו/או תמורה אחרת בגין נקודות.

 

3.      תקופת התכנית:

3.1.  התכנית תהא תקפה החל מיום 01.12.2024 ומועד סיומה הינו במועד עליו תודיע החברה ו/או המועדון ו/או חברת האשראי למשתתפים, בהתאם להוראות כל דין. החברה ו/או חברת האשראי יהיו רשאיות לבצע שינויים בתכנית המועדון, ו/או לסיים את התכנית, לפי שיקול דעתן הבלעדי, מכל סיבה שהיא, בהתאם להוראות כל דין.

 

4.      הצטרפות לתכנית המועדון והתחלת צבירת נקודות:

4.1.  הצטרפות לתכנית והתחלת צבירת נקודות תהיה רק עבור לקוחות התכנית כהגדרתם לעיל  אשר זכאים להשתתף בתכנית, כאמור לאחר השלמת הרשמתם בפלטפורמה ולאחר מילוי ההסכמות הנדרשות כפי שיהיו מעת לעת, לרבות תקנון התכנית, מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש, או כל דרך/מסמך אחר שיידרש (להלן: "המסמכים המחייבים").

4.2.  לצורך הרישום לתכנית המועדון, הלקוח יידרש למסור, בין היתר, את הפרטים הבאים: תעודת זהות, דואר אלקטרוני פרטי, טלפון סלולרי ו/או כל פרט זיהוי אחר בהתאם לדרישת החברה ו/או חברת האשראי ו/או המפעיל מעת לעת.  

4.3.  לקוח התכנית יוכל להסיר את עצמו מהתכנית ו/או מקבלת מידע שיווקי . הסרת הלקוח מקבלת מידע שיווקי תיעשה מול כל אחד מהגורמים בנפרד :

מחברת האשראי – באמצעות  03-6364636

מהמפעיל – בהתאם למנגנוני ההסרה המפורטים בתנאי השימוש ו/או במדיניות הפרטיות של  הפלטפורמה.

 

5.      צבירת נקודות:

5.1.  התחלת הצבירה תחל רק לאחר הצטרפות חבר המועדון כלקוח התכנית, בהתאם למפורט להלן. אם מועד ההצטרפות כאמור הינו במהלך חודש קלנדרי, הצבירה תחל רטרואקטיבית על כלל "העסקאות המזכות", כהגדרתן לעיל, שהתבצעו באותו החודש הקלנדרי בלבד. מובהר בזאת כי בגין עסקאות מזכות שבוצעו טרם חודש ההצטרפות, לא ייצברו נקודות כלל.

לדוגמה: חבר מועדון אשר נרשם בפלטפורמה, חתם על המסמכים המחייבים והצטרף כלקוח התכנית בתאריך 15.08. כלל העסקות המזכות החל מה-01.08 ועד ליום האחרון של אותו החודש יילקחו בחשבון  לצורך חישוב צבירת הנקודות.  הנקודות ייצברו לחשבונו האישי של לקוח התכנית בפלטפורמה עד ל-5 ימי עסקים מה-01.09 (בכפוף לאמור בסעיף 5.3 להלן).

5.2.  ככל וייצברו נקודות, הן ייצברו ברמת תעודת זהות, בהתאם לסיווג הזכאות של לקוח התכנית כמפורט להלן. הצבירה לוקחת בחשבון את כל כרטיסי המועדון של לקוח התכנית שהצטרף לתכנית.

5.3.  "מרכיבי הצבירה החודשית":  הנקודות שייצברו בגין "עסקאות מזכות" כהגדרתן לעיל בסעיף  1.16 עבור לקוחות התכנית, יתווספו לחשבון לקוח התכנית בפלטפורמה אחת לחודש, וזאת עד ה-5 לכל חודש קלנדרי בגין החודש שחלף (למעט במקרים בהם מועד זה נופל על ימי חג או שבת, שאז יתרחש ביום העסקים הראשון שלאחר מכן). עבור כל לקוח התכנית, הנקודות שנצברו יתעדכנו פעם בחודש בלבד, עבור כל כרטיסי המועדון. מובהר בזאת כי הסכום  שיילקח בחשבון לחישוב הצבירה, הינו סכום העסקאות המזכות בקיזוז סכימת עסקאות הזיכוי שבוצעו בחודש הקלנדרי הקודם, מתחילת החודש (01) ועד ליום האחרון של אותו החודש הקודם.

5.4.  תוקף נקודות שנצברו בגין עסקאות מזכות בלבד הינו 12 חודשים ממועד טעינת הנקודות לחשבון האישי של לקוח התכנית בפלטפורמה, למעט תוקפן של נקודות  שיינתנו ע"י החברה ו/או המפעיל ו/או חברת האשראי מעת לעת, בהתאם לתנאים שייקבעו לאותן נקודות. לאחר פקיעת תוקף הנקודות על סוגיהן השונים, לא ניתן יהיה לבצע שימוש (חלקי ו/או מלא) ו/או לקבל כל דבר בתמורתן, לרבות כל פיצוי שהוא. המועדון שומר לעצמו את שיקול הדעת הבלעדי, בכפוף לכל דין, לשנות ולהגביל את פרק הזמן שבו ניתן לממש את הנקודות שנצברו.

5.5.  מלאי הנקודות, כפי שיתעדכן מעת לעת, יהיה זמין ללקוח התכנית בחשבונו האישי בפלטפורמה.

5.6.   לא ניתן לצבור פחות מ-1 נקודה. סכום החיובים החודשי המחושב בתום כל מועד חיוב חודשי יעוגל לשקל הקרוב ביותר כלפי מטה, לצבירת נקודות עגולות בלבד ללא שארית.

5.7.  יחס המרה- הצבירה החודשית מחושבת לפי יחס המרה אשר משתנה בהתאם לקבוצה אליו משתייך לקוח התכנית- עמיתים או נלווים (להלן: "סיווג הזכאות") הנלקח מסכום העסקאות המזכות החודשי של כל לקוח התכנית. מובהר כי סיווג הזכאות של כל לקוח התכנית הינו באחריות החברה בלבד, בהתאם לקריטריונים ולתנאים שנקבעו על ידה ועשויים להשתנות מעת לעת. הצבירה תהיה בהתאם ליחס ההמרה, כמפורט להלן:

סיווג הזכאות

יחס המרה*

עמיתים

1:150 (יחס: ₪:נקודות)

נלווים

1:300 (יחס: ₪:נקודות)

* לקוח התכנית יהיה זכאי לנקודה אחת בגין כל 150/300 ₪ מתוך סכום העסקאות  המזכות החודשי, בהתאם לסיווג זכאותו.

* השתייכות לקוח התכנית לקבוצה (עמיתים/ נלווים) תהיה בהתאם להחלטתה הבלעדית של החברה. ככלל לקוחות התכנית הם עובדי חברה פעילים וקבוצות אחרות שיוגדרו על ידי החברה כאמור לעיל.

5.7.1    עסקאות שאינן מזכות בצבירת נקודות בתכנית המועדון: חיובים בגין עמלות, ריביות וסכומי ריביות  בהם חויב חשבון לקוח התכנית בגין רכישות בהסדרי האשראי ( ובכלל זה  עסקאות קרדיט, קרדיט בתשלומים קבועים, הסדר אשראי מהיר), סכומים שחויבו או זוכו בחשבון לקוח התכנית בגין הסדר אשראי מהיר ובכללן הלוואות, משיכות מזומן בארץ ו/או בחו"ל (בין במכשירים ממוכנים ובין בדרך אחרת), סכומים בגין תשלום עבור המחאות נוסעים,  חלפנות, העברת כספים, לרבות העברות כספים בין אדם לחברו, שאינו בית עסק, בין היתר באמצעות יישומים דוגמת ביט או פייבוקס, כרטיס נטען של המועדון, זיכויים, תכניות אשראי למיניהן במסגרתן מוענק אשראי שלא אגב ביצוע עסקה בבית עסק, כל שימוש חדש בכרטיס המועדון שאינו מוגדר בסעיף זה ו/או בהגדרת "עסקאות מזכות", אלא אם ייקבע אחרת על ידי חברת האשראי ו/או החברה .

5.7.2    למועדון ו/או לחברת האשראי ובתיאום ביניהם ישנה הזכות לשנות את רשימת העסקאות המזכות ו/או העסקאות המוחרגות מעסקאות מזכות בכל עת.

5.7.3    עסקאות בתשלומים – הצבירה תהיה בגין התשלום החודשי של אותה עסקה, שיחויב במועד החיוב החודשי בו נמדדת הצבירה ולא על סך העסקה המלאה.

5.7.4    עסקאות במט"ח- יומרו לשקל לפי השער היציג של בנק ישראל בתאריך קליטת העסקה בחברת האשראי.  

5.7.5    בעסקת תשלומים  בקרדיט- הצבירה/מדידה תבוצע במלואה בחודש בו העסקה תופיע לידיעה בדף הפירוט החודשי של חברת האשראי. עוד יובהר כי חישוב סכום החיובים החודשי, בגין עסקת תשלומים בקרדיט, יבוצע מסכום הקרן בלבד שאינו כולל ריבית.

5.7.6    בעסקאות בהן מאושר ללקוח התכנית הנחה במעמד החיוב, המרת הנקודות תתבצע ביחס לסכום העסקה אותו שילם בפועל לאחר ניכוי ההנחה.

5.8.  גריעת נקודות-  המפעיל ו/או החברה ו/או חברת האשראי רשאים לגרוע ללקוח התכנית נקודות, הן מחשבונו האישי בפלטפורמה והן מנקודות עתידיות שצפויות להיטען לחשבונו (משמע כניסת לקוח התכנית ליתרה שלילית של נקודות), במקרים המפורטים להלן:

o      בשל נקודות שהוטענו לחשבונו האישי של הלקוח בפלטפורמה עקב טעות.

o      בגין כל זיכוי בעבור עסקאות מזכות שיינתן בכרטיס המועדון.

במידה וסיווג זכאותו של לקוח התכנית משתנה במהלך החודש, העסקאות המזכות שייצברו בחודש הקלנדרי בו השתנה סיווגו , ייצברו לפי סיווג הזכאות הקודם טרם השינוי (הגדרות סיווג זכאות כפי שמפורט בסעיף 5.7). בחודש הקלנדרי שלאחריו, הצבירה תהיה בהתאם לסיווג זכאותו החדש. סיווג זכאות לקוח התכנית תבוצע על ידי החברה בלבד וללקוח התכנית לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בקשר לכך.

5.9.  לא ניתן להעביר נקודות מלקוח תכנית אחד ללקוח תכנית אחר. הנקודות הינן אישיות, ולא ניתן להעבירן לצד שלישי ו/או לפדות אותן בכל צורה שהיא.

5.10. מובהר בזאת כי הנקודות ניתנות למימוש כל עוד הלקוח עודנו "לקוח התכנית" בלבד וכן בהתאם לתקופת מימושן.

 

6.      מימוש הנקודות בפלטפורמה

6.1.  לקוח התכנית יוכל לממש אך ורק את הנקודות שנטענו לחשבונו האישי בפלטפורמה.  לקוח התכנית אינו רשאי להיכנס ליתרה שלילית בעת מימוש נקודות.

6.2.  המועדון רשאי להציע הצעות שונות בהתאם לסיווג זכאותו של כל לקוח התכנית.

6.3.  סדר מימוש הנקודות יהיה לפי הנקודות עם תוקף המימוש הקרוב ביותר.

6.4.  לאחר ביטול עסקה בפלטפורמה (בהתאם להוראות תנאי השימוש), ששולמה באמצעות נקודות (במלואה/ בחלקה) יושב לחשבונו האישי בפלטפורמה של לקוח התכנית הנקודות שבוצעו בהן שימוש במסגרת העסקה על פי כל דין. הנקודות  שהושבו לחשבון יהיו בעלות תאריך תוקף זהה לתאריך התוקף המקורי שהיה במועד קבלתן.

6.5.  במקרה של תקלה טכנית ו/או כל סיבה אחרת שהיא, שבגינה לא ניתן לממש את הנקודות בפלטפורמה, לא יינתן כל זיכוי ו/או החזר כספי ו/או צבירה ללקוח התכנית שיבחר בכל זאת לרכוש מוצרים/שירותים בבית העסק באמצעי תשלום חלופי.

 

7.      סיום ההשתתפות בתכנית:

7.1.  חברת האשראי ו/או החברה יהיו רשאים לסיים את השתתפות לקוח התכנית בתכנית בכל עת ומכל סיבה, בכפוף להוראת כל דין. סיום  כאמור ייכנס לתוקף באופן מיידי.

7.2.  סיום ההשתתפות של לקוח בתכנית- השתתפותו בתכנית של לקוח שחדל לעמוד בהגדרת "חבר מועדון", תסתיים במיידית ללא הודעה מוקדמת. כך למשל בעת ביטול (הקפאה/חסימה/סיום תוקף ללא הנפקה חדשה ועוד) כרטיס המועדון היחיד של הלקוח, ובמידה ולא הונפק במקומו כרטיס מועדון חלופי.  כאמור אין ללקוח יותר כרטיסי מועדון - פעולה זו תגרום לסיום ההשתתפות של הלקוח בתכנית המועדון.

7.3.  במקרים בהם בוטל כרטיס המועדון המשתתף בתכנית ובמקומו הונפק כרטיס מועדון חלופי תקין – הנקודות שנצברו עד למועד הנפקת כרטיס המועדון החדש יישמרו עבור לקוח התכנית (לפי מספר ת.ז.).

7.4.  ככל והשתתפותו של לקוח התכנית בתכנית תסתיים, מכל סיבה שהיא, הנקודות אשר יעמדו לרשותו בפלטפורמה במועד הביטול כאמור יימחקו במיידי ולא ניתן יהיה לממשן.

7.5.  החל ממועד סיום השתתפות של לקוח התכנית בתכנית- כלל העסקאות שייכללו בחודש הקלנדרי (גם אם בוצעו טרם מועד הסיום) לא יצברו נקודות; הצטרפות מחודשת - לקוחות התכנית שסיימו את השתתפותם בתכנית בגין כל סיבה שהיא, יצטרכו לבצע הצטרפות ורישום מחודשים בפלטפורמה. לקוח כאמור לא יוכל לממש נקודות שעמדו לרשותו בעבר, טרם סיום השתתפותו, וצבירת הנקודות בהתאם לתקנון תתחיל מחדש בדומה לכל לקוח התכנית חדש שנרשם לראשונה לתכנית.

 

8.      הגנת הפרטיות, אבטחת מידע, מאגרי מידע, העברת מידע ושימוש במידע –

על תקנון זה יחולו, תנאי מדיניות הפרטיות, הן של המפעיל: מדיניות הגנת הפרטיות והן של חברת האשראי: מדיניות הגנת הפרטיות האחודה של ישראכרט (isracard.co.il)

 

9.      כללי:

9.1.  החברה ו/או חברת האשראי רשאים לשנות מעת לעת, על פי שיקול דעתם הבלעדי,  את המידע בתקנון זה גם לאחר פרסומו, וזאת בהתאם להוראות כל דין.

9.2.  סעיפי תקנון זה הינם תוספת להוראות הסכמי ההנפקה של חברת האשראי כחלק מתהליכי ההצטרפות לכרטיס המועדון, וכן למסמכים נוספים והסכמות שנלקחו בתהליכי ההצטרפות וההרשמה לתכנית המועדון ולמסמכים המחייבים, אשר עשויים להשתנות מעת לעת.

9.3.  רישומי  החברה  ו/או המפעיל ו/או חברת האשראי הינם ראיה מכרעת בכל הקשור לתקנון זה ולנושאים המוסדרים בו, ומבלי לגרוע מכלליות האמור, לרבות בכל הקשור לצבירה.

9.4.  על התכנית ועל השימוש בפלטפורמה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. זאת למעט במקרים בהם הדין הישראלי מפנה אל הדין הזר, שאז יחול הדין הזר. לבתי המשפט בתל אביב- יפו תהא הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובעת מתנאי השימוש שלעיל.

9.5.  תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והינו מתייחס לנשים וגברים כאחד.  

 

עדכון אחרון: 29/10/24