מדיניות ביטולים
1.
ככלל, הרוכש רשאי לבטל כל עסקת
רכישה שביצע בפלטפורמה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן:
"חוק הגנת הצרכן") ותקנותיו. זאת, למעט שירותי תיירות הניתנים
במלואם מחוץ לישראל.
2.
תנאי ביטול במקרים ספציפיים:
סוג הממכר |
תנאי הביטול |
מוצר |
מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת הנכס או
מיום קבלת אישור הזמנה- לפי המאוחר מביניהם, ובכפוף לתשלום דמי ביטול כחוק. |
שירותי
הארחה/ נסיעה/ חופש/ בילוי |
בתוך
14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור הזמנה- לפי המאוחר מביניהם, ובתנאי
שהביטול ייעשה 7 ימים לפחות שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות
להינתן, ובכפוף לתשלום דמי ביטול כחוק. |
שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל |
בהתאם למדיניות הספק הספציפי. לתשומת
ליבכם! לעיתים מדיניות הספק לא מאפשרת ביטול כלל. |
שירותים
שאינם הארחה/ נסיעה/ חופש/ בילוי |
בתוך
14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור הזמנה, לפי המאוחר וכמפורט להלן:
בעסקה מתמשכת- בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת-
בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור
השירות להינתן, ובכפוף לתשלום דמי ביטול כחוק. |
מנוי
למכון כושר |
בכל
עת, בכפוף לתשלום דמי מנוי ו/או דמי ביטול כמפורט בסעיף 8.7 להלן. ביטול העסקה
ייכנס לתוקף בתום 30 ימים ממועד מסירת הודעת ביטול בכתב. |
טובין פסידים (כגון מוצרי מזון)/ מידע כהגדרתו
בחוק המחשבים/ טובין שיוצרו במיוחד עבור הרוכש בעקבות העסקה/ טובין הניתנים
להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהרוכש פתח את אריזתם המקורית |
לא ניתן לבטל את העסקה |
3.
הודעת ביטול:
3.1 הודעה
על ביטול עסקה ("הודעת ביטול"), אלא אם כן צוין אחרת מפורשות
בתנאי השימוש, תימסר למפעיל באחת או יותר מהדרכים הבאות: משלוח פקס למס':
074-7223650 / בדואר רשום לכתובת: רח' רפפורט 3, ת. ד. 56 , כפר סבא 4465141 /
משלוח הודעה דרך צור קשר / בטלפון שמספרו: 0776149654 / בעמוד הראשי של הפלטפורמה,
המצוי בכתובת: https://crm.htzone.co.il/metzer/ .
4.
הודעת הביטול תכלול את מלוא
הפרטים שלהלן: שם לקוח התכנית + מס. תעודת הזהות שלו + מס. ההזמנה שאותה הוא מבקש
לבטל. הודעת ביטול שלא תכלול את מלוא הפרטים שצוינו לעיל- לא תטופל. המפעיל לא
יישא באחריות לנזק כלשהו שייגרם ללקוח התכנית עקב מסירת הודעת ביטול שפרטיה שגויים
ו/או חסרים.
5.
לעניין הודעת ביטול הניתנת
באמצעות הטלפון- בזמן השיחה לקוח התכנית יידרש למסור לנציג את שמו+ מס. ת.
הזהות שלו+ מס. ההזמנה שאותה הוא מעוניין לבטל+ 4 הספרות האחרונות של אמצעי התשלום
שבאמצעותו שולמה העסקה שאותה מבקש לבטל. יובהר, כי ללא מסירת מלוא הפרטים כאמור,
לא יבוצע ביטול העסקה באמצעות הטלפון.
6.
לעניין הודעת ביטול הניתנת
באמצעות הפלטפורמה- ביטול העסקה יבוצע רק בכפוף לעמידת המבקש בתנאי הביטול
(ראו סעיף 2 לעיל). במידה שהמשתתף לא עמד בתנאי הביטול כאמור- בקשתו לביטול העסקה
לא תבוצע.
7.
תוצאות ביטול עסקה ע"י
משתתף עקב פגם/ אי התאמה (בין המוצר/ שירות לבין הפרטים שנמסרו אודותיהם)/ אי אספקה
במועד-
7.7.1
בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור- לקוח
התכנית יחזיר את המוצר לרשות בית העסק במקום שבו קיבל אותו, וכל סכום ו/או נקודות ששילם
לקוח התכנית בגין הנכס/ השירות יושב לו במלואו, והמפעיל/ בית העסק (לפי העניין) לא
יגבה דמי ביטול כלשהם.
8.
תוצאות ביטול עסקה ע"י
משתתף מכל סיבה אחרת (שאיננה אי התאמה/ אי אספקה במועד) כמפורט בסעיף 7.7 לעיל -
7.8.1
בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור- לקוח
התכנית יחזיר את המוצר למקום עסקו של הספק וכל סכום ששילם לקוח התכנית בגין הנכס/
השירות יושב לו לאחר גביית דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪- לפי
הנמוך מביניהם.
7.8.2
"מחיר העסקה" הינו: מחיר המוצר/
שירות בתוספת כל הוצאה, התחייבות של המפעיל בשל דמי הובלה, משלוח, אריזה, כל הוצאה
או התחייבות אחרת של המפעיל בקשר עם ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
7.8.3
במידה שביטול העסקה בוצע לאחר
שהמוצר נשלח ללקוח התכנית (בין שהמוצר הגיע אל לקוח התכנית ובין שהמוצר טרם הגיע
אליו), השבת הכסף ו/או הנקודות ללקוח התכנית תתבצע רק לאחר החזרת המוצר יחד עם כל
מתנה והטבה שניתנה ללקוח התכנית- למקום
עסקו של הספק. הוצאות הובלת המוצר והחזרתו לבית העסק יחולו על לקוח התכנית.
7.8.4
ביחס למוצרים שבהם המפעיל מוגדר
כ"ספק" המוצר בדף המכירה- בכל מקרה של ביטול עסקה בנסיבות כאמור בסעיף 7.8
זה- על לקוח התכנית להחזיר את המוצר למקום עסקו של המפעיל- רח' רפפורט 3 , כפר
סבא.
9.
המפעיל רשאי לתבוע את נזקיו
במקרה שבו ערכו של המוצר פחת כתוצאה מהחזרת מוצר שלא באריזתו המקורית/ שאריזתו
הושחתה ו/או לאחר שמצבו שונה לרעה בזמן שהיה ברשות לקוח התכנית ו/או בשל נזק/
קלקול שנגרמו למוצר בזמן שהיה ברשות לקוח התכנית ו/או בשל הרכבה שבוצעה במוצר.
10.
תוצאות ביטול מנוי למכון כושר (עסקה לתקופה קצובה
מסוג מנוי למכון כושר):
10.1 שים
לב! המועדון ממליץ לך לקרוא היטב, טרם ביצוע הרכישה, את תקנון מכון הכושר הספציפי
שבו אתה מעוניין לרכוש מנוי ולעמוד על תנאיו, לרבות תנאי ביטול המנוי. התקנונים
מפורסמים, לנוחיותך, בעמודי המכירה של המכונים השונים, בפלטפורמה ו/או באתר בית
העסק.
10.2 במקרה
של ביטול מנוי, הספק ישיב ללקוח התכנית את התמורה ששילם או יבטל את חיובו בשל
העסקה, ואולם אם הוחל בביצוע העסקה, רשאי הוא לגבות את כל התשלומים כמפורט להלן,
בלבד:
10.3 דמי
מנוי- החלק היחסי מהתמורה בעד זכות השימוש שיש ללקוח התכנית בתקופה שעד למועד
כניסת הביטול לתוקף.
10.4 דמי
ביטול בגובה מכפלת מספר החודשים מהמועד שבו הוחל בביצוע העסקה ועד למועד כניסת
הביטול לתוקף, בהפרש שבין המחיר החודשי בעסקה ובין המחיר החודשי במסלול חלופי,
ובלבד שהספק גילה ללקוח התכנית בכתב, טרם ההתקשרות, את המחיר החודשי במסלול החלופי
ובכל מקרה, דמי הביטול יהיו מוגבלים לסכומים כמפורט בטבלה שלהלן:
מועד
הביטול |
דמי
הביטול שייגבו מהרוכש |
בשליש
הראשון של תקופת המנוי |
25%
מהתמורה או הסכום שהיה על המשתתף לשלם עד לתום התקופה (לולא הביטול)- לפי הנמוך
מביניהם. |
בשליש
השני של תקופת המנוי |
20%
מהתמורה או הסכום שהיה על המשתתף לשלם עד לתום התקופה (לולא הביטול)- לפי הנמוך
מביניהם. . |
בשליש
השלישי של תקופת המנוי |
17%
מהתמורה או הסכום שהיה על המשתתף לשלם עד לתום התקופה (לולא הביטול)- לפי הנמוך
מביניהם. |