אשמח
לקבל חשבונית בגין העסקה כיצד ניתן לקבל אותה?
חשבונית
נשלחת אוטומטית תוך 7 ימי עסקים מרגע ביצוע העסקה. אישור הזמנה נשלח מיידית למייל
איך
מממשים נקודות במועדון?
לאחר
התחברות לאתר מועדון מצר, תוכלו לראות בצד ימין בסרגל העליון את כמות הנקודות הזמינות
לכם. בשוברים והטבות בהם ניתן לממש נקודות, תוכלו לבחור את כמות השוברים לרכישה
בהתאם לכמות הנקודות הזמינה עבורכם. סדר מימוש הנקודות באתר יהיה לפי הנקודות
עם תוקף המימוש הקרוב ביותר, הן אלו שימומשו לפני האחרות.
לקוח התכנית יוכל לממש אך ורק את הנקודות שנטענו לחשבונו האישי.
ביצעתי
עסקה והתחרטתי. איך אני מבטל אותה?
עליך
לפנות לשירות הלקוחות דרך הקישור שבעמוד זה. על פי חוק ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום
בניכוי דמי ביטול של 5% או 100 ₪, הנמוך מביניהם. אם המוצר הגיע אליך,
יש לפנות לשירות לקוחות הייטקזון בעמוד זה
החלטתי
לבטל עסקה, מה קורה עם הנקודות שמימשת בעסקה זו?
בהתאם
להוראות תנאי השימוש, הנקודות יושבו לחשבונך האישי ויהיו בעלות תאריך תוקף זהה
לתאריך התוקף המקורי שהיה במועד קבלתן
איך
צוברים נקודות?
תכנית
המועדון החדשה נועדה לאפשר ללקוחות התוכנית צבירה ייחודית של נקודות בגין
רכישות בכרטיס אשראי של המועדון- רוכשים בכרטיס המועדון וצוברים על כל רכישה
נקודות! בכפוף ובהתאם לתקנון התכנית.
איך
מחשבים צבירת נקודות?
מבצעים
עסקאות מזכות בכרטיס אשראי מצר ומתחילים לצבור נקודות מהשקל הראשון. חישוב צבירת
הנקודות נעשה עבור עסקאות בחודש קלנדרי בהתאם לתקנון התוכנית. לא ניתן לצבור
נקודות על עסקאות שאין מזכות כגון העברות באפליקציות, תשלומים והחזרי הלוואות.
מתי
מקבלים את הנקודות שנצברו עבור חודש מסוים?
הנקודות
נוספות לחשבונך בכל -7 לחודש או ביום העסקים הראשון לאחריו.
למשך כמה
זמן הנקודות שלי תקפות?
נקודות
ממחזור חודשי של כרטיס אשראי מצר תקפות ל12 חודשים.
היכן
ניתן לראות את היסטוריית הצבירה וניצול הנקודות שלי ?
באזור האישי של אתר המועדון