מבוא
האינטרנט
מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי
מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות
לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים
הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את
השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה
הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים -
"נגיש בקליק"
אתר
האינטרנט עומד, ככל האפשר, בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות
נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י
המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור
טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת. לשם קבלת חווית
גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
אחריות השימוש והיישום באתר חלה על
בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
אתר זה
מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת
הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA. התוכנה
כפופה לתנאי השימוש של היצרן.
באתר
מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי
ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera.
אפשרויות הנגישות בתפריט
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי
כאשר
נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם,
יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים
בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות
באתרי צד שלישי:
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של
החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז נגישות החברה:
nagich@htzone.zendesk.com
יצירת קשר ומשוב:
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים
שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב
באמצעות מילוי טופס
יצירת קשר שלנו.
הסדרי נגישות בחברה
1. הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות,
נכסים
1)
חניות
נכים – חניון המגדל הנו חניון מקורה אשר כולל בכל קומה חניות המסומנות כ"חניית
נכים"
2)
דרכי גישה
– דרכי הגישה הינן: דרך החניון המקורה, דרך הכניסה הראשית למגדל המשרדים (לובי), דרך
הקניון בכל כניסותיו במעלית לקומה 13
3)
כניסות
- דרך חניון מקורה, דרך כניסה ראשית למגדל המשרדים (לובי), דרך הקניון בכל כניסותיו
4)
אזורי
המתנה – ברחבת הקבלה של המשרדים
5)
דלפק כניסה
/ שירות / מודיעין – קיימת עמדת קבלה בכניסה
הראשית למשרדים
6)
שירותי
נכים – שירותי נכים קומתיים הנמצאים משמאל למעליות מול שירותי נשים.
7)
מעליות
– 4 מעליות מכל הקומות מלבד קומות החניון התחתון. מהחניון התחתון עליה למשרדים דרך
קומה 1 – קומת הקניון.
8)
עזרים
טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיים כתב ברייל
במעליות.
9)
עזרים
טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – קיימת כריזה
קולית במעליות.
2. נגישות המוקד הטלפוני - זמין בימים א'-ה-
בין השעות 8:30 עד 17:00. בערבי חג עד
13:30. ימי שישי- שבת וחג- סגור
3. דרכי התקשרות חלופיות לטלפון: עמוד צור קשר, פקס 074-7223655, צ'אט באתר המועדון
4. נהלי שירות נגישים – במידת הצורך קיים
סיוע במילוי טפסים, חוויית שירות, פטור מהמתנה בתור וכיוצ"ב
הבהרה
חרף
מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם
הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות
האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל
האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.
תאריך
עדכון: 15/10/2024